قمقمه لیون استار مدل هونتر

ویژگی :

  • دو ظرفیت مختلف
  • دو جداره
  • کیفیت بالا
شناسه محصول: نامعلوم دسته:

310,000 تومان360,000 تومان

سبز
نارنجی

قمقمه لیون استار مدل هونتر، یک محصول با کیفیت و بادوام است که با طراحی دو جداره خود، به شما این امکان را می‌دهد تا نوشیدنی‌های خود را به مدت طولانی‌تری خنک یا گرم نگه دارید. قمقمه هونتر در دو ظرفیت 600 میل و 1 لیتر موجود است، که شما می‌توانید بر اساس نیاز خود یکی را انتخاب کنید. ساخت اندونزی با استفاده از مواد با کیفیت و بهینه‌سازی برای راحتی کاربر، این قمقمه را به گزینه‌ای ایده‌آل برای استفاده در ورزش، سفر و محیط‌های مختلف تبدیل کرده است.

ویژگی‌های دو جداره این قمقمه نه تنها به حفظ دمای نوشیدنی‌ها کمک می‌کند، بلکه باعث می‌شود که بدنه قمقمه در هنگام قرارگیری نوشیدنی‌های گرم، داغ نشود و در هنگام قرارگیری نوشیدنی‌های سرد، عرق نکند. این قمقمه همچنین دارای درب ضد نشت و محکم است که به شما اطمینان می‌دهد که هیچ‌گونه نشتی در هنگام حمل و نقل نخواهید داشت. طراحی ارگونومیک و سبک این محصول استفاده از آن را بسیار راحت و لذت‌بخش می‌سازد.

قمقمه لیون استار مدل هونتر با کیفیت ساخت بالا، طراحی جذاب و ویژگی‌های کاربردی، انتخابی عالی برای هر کسی است که به دنبال یک قمقمه مقاوم و مطمئن می‌گردد. این محصول نه تنها به عنوان یک قمقمه ورزشی، بلکه به عنوان یک همراه همیشگی در فعالیت‌های روزانه شما نیز قابل استفاده است.

قمقمه هونتر در رنگ‌های سبز و نارنجی نیز موجود است که می‌توانید با توجه به سلیقه خود، رنگ مورد نظر را انتخاب کنید.

جدول ویژگی‌های قمقمه هونتر‌ :

ویژگی مشخصات
ظرفیت 600 میل و 1 لیتر
جنس پلاستیک مقاوم، دو جداره
ساخت اندونزی
ویژگی خاص ضد نشت، طراحی ارگونومیک
رنگ بندی سبز، نارنجی

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “قمقمه لیون استار مدل هونتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *